شرکت سامانه های بعد پنجم

دستگاه های حضور و غیاب - کنترل تردد - کنترل دسترسی

شرکت سامانه های بعد پنجم

دستگاه های حضور و غیاب - کنترل تردد - کنترل دسترسی

شرکت سامانه های بعد پنجم

محصولات شرکت سامانه های بُعد پنجم

سیستمهای حضور و غیاب

سیستم های کنترل تردد (Access Control)

سیستم مانیتورینگ اتاق سرور (BMS-SMS)

اتوماسیون تغذیه

اتوماسیون اماکن ورزشی

نرم افزار تحت وب T5

آخرین نظرات

تامین امنیت یا نقض حریم شخصی با تکنولوژی تشخیص چهره

تشخیص چهره دو لبه یک شمشیر است از یک طرف استفاده از تشخیص چهره می تواند باعث امنیت و برقراری نظم در جامعه ای که قانونمدار است ، شود و از طرفی دیگر می تواند اگر توسط افرادی نادرست استفاده شود باعث ایجاد نقض حریم شخصی گردد. هر فناوری ای که وارد عرصه می شود گروهی به دنبال استفاده سودمند از آن هستند و به دنبال این هستند که چگونه میتوانند از این فناوری برای خدمت به مردم و جامعه استفاده کرد و گروهی دیگر که افراد مخرب هستند هم به دنبال آسیب زدن می باشند. 

بنابراین استفاده از هیچ فناوری ای به خودی خود بد یا خوب نیست.بسته به اهلش دارد.

یکی از مصادیق استفاده از تکنولوژی تشخیص چهره را می توان استفاده از تکنولوژی تشخیص چهره را در عینک های هوشمند پلیس چین نام برد . این عینک ها  اطلاعات افرادی که در خیابان‌ها در حال تردد هستند را دریافت کرده و در دیتابیسی که متصل به سامانه‌ای در پایگاه می باشد ذخیره می کند و با تطبیق چهره فرد مورد نظر با دیتابیس موجود، اطلاعات فرد را به پلیس نشان دهد و در صورتی که فرد مورد نظر، مجرم تحت تعقیب باشد به پلیس گزارش می دهد.

 همانطور که دیدید این یک کاربرد تکنولوژی تشخیص چهره در ایجاد و تامین امنیت است.  از دیگر فناوری ها می توان استفاده از سیستم تشخیص چهره در دستگاه های حضور و غیاب را نام برد. یکی از جدیدترین دستگاه های حضور و غیاب، دستگاه حضور و غیاب G3 Plus بُعد پنجم است که علاوه بر قابلیت تشخیص چهره دارای سنسورهای ضدتابش نور می باشد یعنی در زمان هایی که دستگاه در  فضایی نصب شده است که نور خورشید بدان می تابد هم قادر است چهره فرد را تشخیص دهد.

 

تکنولوژی  تشخیص چهره

 

برای خواندن مطالب بیشتر در این باره می توانید به مقاله تشخیص چهره، تامین امنیت یا نقض حریم شخصی؟ مراجعه کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه های حضور و غیاب بعد پنجم و قیمت دستگاه های  حضور و غیاب می توانید با شماره 09392545658 و یا 89350-021 تماس حاصل فرمائید.

 

 

 

نظرات  (۱)

سلام خسته نباشید.

مفید بود.

دوست عزیز ! شرکت شما تولید داخلی هم داره یا دستگاه های حضور و غیابتون وارداتیه؟

پاسخ:

سلام وقت بخیر

ممنونم

بله. ما تولید داخلی هم داریم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی